高爾夫 我要問一首高爾演講暖化的片尾曲?? 我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??我要問一首高爾演講暖化的片尾曲??
我想你說的是這首↓歌手:Melissa Etheridge 歌名:I Need To Wake Up 歌詞↓Have I been sleeping?I’ve been so stillAfraid of crumblingHave I been careless?Dismissing all the distant rumblingsTake me where I am supposed to beTo comprehend the things that I can’t seeCause I need to moveI need to wake upI need to changeI need to shake upI need to speak outSomething’s got to break upI’ve been asleepAnd I need to wake upNowAnd as a childI danced like it was 1999My dreams were wildThe promise of this new worldWould be mineNow I am throwing off the carelessness of youthTo listen to an inconvenient truthThat I need to moveI need to wake upI need to changeI need to shake upI need to speak outSomething’s got to break upI’ve been asleepAnd I need to wake upNowI am not an islandI am not aloneI am my intentionsTrapped here in this flesh and boneAnd I need to moveI need to wake upI need to changeI need to shake upI need to speak outSomething’s got to break upI’ve been asleepAnd I need to wake upNowI want to changeI need to shake upI need to speak outOh, Something’s got to break upI’ve been asleepAnd I need to wake upNow 聽完整自行上YouTube搜尋 不提供音樂檔,支持正版音樂

高爾 不願面對的真相,高爾察克,高爾花園,高爾演講,高爾布,高爾的生平,艾爾高爾,高爾富,高爾 電影,美國副總統高爾高爾,where I am supposed,beTo,comprehend,nbsp,carelessness,distant,Wake Up,promise,inconvenient

碧昂絲|英文歌|饒舌|西洋歌|音樂劇|流行音樂|電影配樂|舞曲|音樂會|BLUE|找歌|HIP HOP|歌手|Remix|歌詞|歌名|老歌|MV|夜店|鈴聲|團體|歌曲排行榜|BoA|聯合公園|情歌|主題曲|樂團|嘻哈|翻譯|曲風|

高爾夫

參考資訊:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1509021909841
如有不適當的文章於本Blog,煩請通知,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 知識收集站 的頭像
    知識收集站

    知識收集站

    知識收集站 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()